Sunday 28 December 2008

Aku dan Negeri Di Bawah Bayu.


Aku sekeluarga membuat kunjungan ke sabah untuk berehat dan melihat lihat keindahan negeri sabah.. perjalanan kami kesana memakan masa dari 12 jam ke 13 jam untuk sampai ke destinasi iaitu Karambunai -Nexus Resort.Perjalanan yang lama itu disebabkan uleh Traffic jam yang terpaksa di lalui di Pos Kawalan Kuala Lurah yang memakan masa 3 jam.. dan terpaksa beratur sepanjang 1km lebih untuk sampai ke Pos kawalan...alhamdullillah Putri ku sanggup bersabar dan khusyuk melihat cerita kegemaran nya HI 5.Aku sekeluarga terapaksa awal bangun dan menunggu dalam jam 5.30 di sana.

Traffic jam lagi di Terusan sebelum Lawas adalah cabaran terakhir.. arghhh.. sungguh pun demikian.. perjalanan tersbut penuh dengan gelak twa riang putri ku membuat ku leka dengan perhentian yang membosankan....

Nexus Karambunai-Terletak di luar Bandar Kota Kinabalu.. adalah sebuah Resort Keluarga.Tempat yang selesa bagi keluarga untuk lari dari kesesakan bandar dan release Tension.. kena limpas kan 1borneo around 10 to 15km.

No comments: