Tuesday 25 November 2008

Arsenal Gunned Down-Photoworx

21hb November 2008-kekalahan Arsenal Fan Football club dapat di rasai uleh Penyokong2 setia.!Dimana Arsenal Fan football Club telah tewas 5-3 kepada Man U Fan Football club. Di padang Kebajikan Belia & sukan. Dalam keadaan padang yang basah dan licin akibat dari hujan yang lebat memberi kesukaran kepada pemain2 untuk mengatur dan menyusun permainan.(byk aksi aksi ganas belaku).Walaupun setelah ketinggalan 2-o di awal minit ke 20, Arsenal FFC mampu bangkit seri di minit ke 30 atas usaha barisan serangan yang agak tumpul d awal minit kerana inda cukup panas dan mendahului permainan (bagaikan di rasuk) di akhir minit sebelum wisel separuh masa di bunyi kan (3-2).

Akan tetapi nasib dan kekalokan tidak meyebelahi Arsenal FFC,Manu U FFC menukar beberapa pemain2 sensasinya dan menguasai kawasan tengah hingga membuah kan hasil membuat jaringan dari tendangan bebas dari MR BUN (C.Ronaldo) dan tandukan tajam hala halintar pemain nya Yus dari tendangan sudut dan percubaan yang baik dan berbisa dari G noh.. membuatkan MAN U FFC mendahului dan sekaligus memenangi perlawan tersebut 5-3 (arghh!)...sekian

(kalau ada semur di ladang buleh kita menumpang mandi,kalau ada umur panjang buleh lah kita menumpang mandi LAGI..)

Akan Datang :ARSENAL FFC Vs LIVERPOOL FFC



Semangat Juang Arsenal dan penyokong2 sebelum perlawanan bola sepak persahabatan pada 21hb... Sarah Penyokong termuda Arsenal.

No comments: