Monday 3 November 2008

CODENAME:SUKANG

Pemandu Yamaha Raptor 660Brunei ATv RidersAku dan Amateur lens (liatkan muka fit tu) hahhahaKotoran Degil dan Canon
Jeep ku dan Kg Sukang.. Check point

CODENAME:SUKANG nama Project yang akan memberi detik bersejarah pencapaian kami berdua (aku dan Amateur Lens) yang akan memberi kenangan untuk selama lama nya.2hb November 2008 Ahad 0730hrs aku dan Amateur lens berganding bahu mengadakan Photoshoot with Brunei ATV rider a.k.a Pemandu All Terrain Vehicle Brunei.Lokasi tempat Sukang dan di kenali Ulu belait yg begitu agak terpencil dan pejalanan yg mencabar minda dan kehandalan memandu kenderaan pacuan 4 roda dan ATV.Allhamdullilah kereta Jeep Suzuki Samurai (aiya!!) ku dapat bertahan ke destinasi dan balik dengan selamat walaupun kehilangan Front bumper dan Plate lesen (dapan belakang hahah).. that things gonna cost around 200(cincai) but the pengalaman is PRICELESS.Terima kasih kepada Brunei ATV Riders yg bersama sama menjayakan ekspedisi ini walaupun memenatkan.Physically and Mentally Fit (MUST!!)Perjalanan pergi dan balik memakan masa 7-8 jam dalam keadaan jalan yang begitu tidak selesa.. jangan harapkan jalan hi way (mana ada jalan rata).

Terlalu banyak pengalaman kami untuk di kongsi bersama especially semasa kami menuju balik dalam keadaan hutan di kiri kanan kami yg begitu ....... (tak tau ler nak di katakan mcm mana).
Terima kasih kepada Persatuan Brunei ATV Riders yang berpengalaman merentasi hutan.Terima kasih kerana sanggup menunggu kami di Long Mayan. hehhee kami terpaksa perlahan.. kang inda balik hehehee :).Terima kasih kepada Amateur Lens yang begitu penyabar sebagai kru dan sahabat seperjuangan dan teman bicara lol :) (ingatkan masa tani otw balik lol)
Nota untuk BRUNEI ATV RIDERS: Gambar gambar akan di berikan kepada Megat Tiger Pemandu ATV Merah Kg Lamunin (Ada CAp Harimau di Tangki nya)hehe :)



Next Project: Coming Soon

No comments: